نکته خیلی خیلی مهم- حتما بخونید

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نکته خیلی خیلی مهم- حتما بخونید
نویسنده : oliver تاریخ : شنبه 10 آبان 1393

 


با سلام 

میخوام مطلب مهمیو براتون بگم که راز موفقیت و کسب درآمد فوق العاده در این سیستم خواهد بود. یه مقدمه خدمتتون عرض خواهم کرد و بعد میرم سراغ اصل ماجرا. شاید خیلی از دوستان در فیدرماتریکس و سایر سیستم های مشابه کار کردن و ما به ازای اون یه سری تحلیل ها داشته باشند. اما ازتون خواهش مکینم نه تحلیلی داشته باشید نه حدس بزنید. در خبرنامه ما عضو شید تا قوانین سایت براتون بیاد یا باهوی من در تماس باشید supermatrix2x7

مقدمه من از اینجا شروع میشه که در سیستم فیدرماتریکس ممکنه کسی در لول اول سرگروه باشه و از اسپیل اور سرگروه استفاده کنه (فرستادن زیرمجموعه ای که توسط لینک سرگروه عضو شده) که همینطورم بوده، خب مفهوم این جمله چیه: یعنی در اینجور سیستما (فیدرماتریکس) ممکنه کسی زحمت نکشه و زیرمجموعه ای نگیره ولی کلی سود کنه، قبول دارید اون نفر حقش نیست!!!!!!!!!!

خب بریم سر اصل مطلب: من با ادمین سر این موضوع صحبت کردم و ادمین کاملا منو توجیه کرده. در سایت super2x7.com خاصیت spillover تفاوت داره. یعنی چی؟ یعنی اینکه ممکنه مقداری سود از Spillover داشته باشید، اما نه به اندازه سایت فیدرماتریکس به عبارتی سودتون وابسته به زیر مجموعه های مستقیمتونه . . .

برای روشن شدن ماجرا براتون مثال میزنم. فرض کنید شما در لول اول من هستید و با لینک زیرمجموعه گیری من عضو شدید (جزو 2 نفر اول من) خب حالا یه نفر دیگه با لینک من عضو میشه و سیستم اونرو برای شما میاره (به عبارتی Spillover میکنه) که در تصویر زیر مشخصه 




خب الان زیرمجموعه دومی که برای شما اومده برای آپگرید مرحله اول باید به شما پرداخت کنه (یعنی 1.5 دلار به شما بده و شما تاییدش کنید) اما برای آپگرید مرحله بعدی باید به من 2 دلار پرداخت کنه و من تاییدش کنم. تا اینجا مشخصه. سوال من اینه برای آپگرید مرحله 3 و 4 تا 7 به چه کسی باید پرداخت کنه؟ خب جواب جالبی مخوام بدم و اون اینکه اگه من شرایطشو داشته باشم 7 لول رو باید به من پرداخت کنه (مثلا برای لول آپ مرحله 4 اگه من لولم 4 باشه سیستم منو معرفی میکنه و به همین صورت) نتیجه مهم اینه، اگه سود زیاد میخواین فقط زیرمجموعه مستقیم بگیرید. 

حالا مثال دیگه میخوام بزنم لطفا با دقت بخونید تا گیج نشید. فرض کنید شما در لول اول من هستید و یه عضو جدید با لینک من عضو میشه میره توی لول 5 شما و بالطبع 6 من. خب حالا اگه تا قبل از اینکه به شما برسه زیرمجموعه هاتون لول مناسب داشته باشن به اونا پرداخت میکنه و وقتی به شما میرسه (اگه لول شما 5 یا بالاتر باشه به شما پرداخت میکنه) و برای لول 6 و 7 (اگه لول من 6 و 7 باشه) باید به من پرداخت کنه. امیداروم گیج نشده باشید اگه سوالی در این زمینه دارید با یاهو و ایمیل من در تماس باشید حتما.

دو نتیجه گیری خیلی مهم: 

1. برای سود بالاتر فکر
 جذب زیرمجموعه مستقیم باشید. 

2. هرگز برای تکیمل لول هاتون از لینک زیرمجموعه گیری اعضای تیمتون استفاده نکنید. (اتفاقی که در فیدر بعضی از دوستان انجام میدادن)

 یا حق  . . .

آی دی یاهو: ghalbe.shisheye

ایمیل:  ghabe.shisheye2013@gmail.com 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به کسب درآمد 500 میلیون تومانی فقط با 5500 تومان مي باشد.